Wednesday, March 16, 2011

Rindu overload.

Assalamualaikum,
Hari ini, bukan seperti hari-hari selasa yang lepas, saya bersyukur kerana mempunyai hari yang saya mampu berehat secara luar biasa. Biarpun hanya separuh siang sahaja saya masih tetap bersyukur. Separuh siang lagi akan diisi dengan kelas informasi dan komputer. Saya tetap bersyukur.

Masuk ini bulan, sudah satu bulan disini tanpa pulang ke kampung halaman. Oh, rindu di hati tak boleh kasi cerita. Memang beban sangat.

Kalau rindu-rindu neh nak kena kasi letak gambar orang kampung baru boleh kasi ‘in’ lagi rindu tuh, Kasi hiperbola sedikit.

SONY DSC
Kehadapan mak ayah, anakmu amat merindui kamu disini. Boleh tak nak balik hujung minggu neh. –_-‘

Gambar-gambar angkatan tentera yang lain pun kena kasi letak juga ka? baiklah saya letaklah. Takut nanti touching lak ;P

SONY DSCSONY DSCSONY DSC
Angkatan tentera yang pro.

Oleh itu, saya berharap dengan ini permohonan saya untuk pulang ke kampung halaman akan diluluskan ;D

p/s: I need cuti panjang!

1 comment:

saharinasaharudin said...

rindu family jgk :(
sob sob sob ;(

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails