Sunday, January 9, 2011

OKay GO!

(Entry agak skema. Harap maklum. Kalau boring tekan pangkah)
SONY DSC

Assalamualaikum,

It’s been a week already I stranded in Sungai Petani. Dan saya masih survive. Alhamdulillah, harap-harap akan berkekalan la kan. Seminggu neh macam agak dasyat juga la. Kena catch up balik jadual kehidupan tahun lepas then ada penambahan kerja pula. Nak2 lagi bila sudah dilantik menjadi ketua darjah. Oh konklusinya memang busy la kami ini semester.

Lepas attend sume kelas rasa macam budak baru belajar giler. Setiap kelas ada difficulty yang berbeza. Ada yang memang susah giler and ada yang biasa-biasa je. Tapi yang paling suka subject computer. Woohooo!

Okay-okay, rasa macam dah mengarut banyak giler. Act saja2 nak tulis entry neh. Nak kasi bagitahu saya selamat dan sejahtera di sini. Kalau bonda baca entry neh mak jangan risau ye, anakanda mu sihat walafiat sahaja di sini. Winking smile. Kepada rakan-rakan pula saya minta maaf kalau tak balas comment anda di facebook. Internet sangat tidak mengizinkan dan saya terus malas nak membukanya.

Masa-masa yang terluang sekarang ini diisi dengan membaca majalah National Geographic yang saya bawa dari rumah. Bawa tanpa menyemak tahun penerbitan. Setelah mengenal pasti baru saya tahu majalah itu diterbitkan pada tahun 2000. Fine, asalkan membaca.

Seterusnya, jikalau saya sleepy and rasa bengang je saya akan bermain permainan video. Macam biasalakan. Kerja photoshop dihentikan seketika begitu juga kerja photography. Kerja2 photoshop tidak bisa dijalankan kerana malas dan aktiviti photography pula kerana I don’t bring my camera along. Oh, I miss my camera. Player – Baby Come Back berkumandang.
Oh baiklah, saya ingin menamatkan perbicaraan ini. Kesuntukan masa nampaknya. Selepas ini ada kelas. Oh jangan tanya kenapa penulisan saya begitu skematik elektronik. Mungkin sebab saya rasa seronok je. Wuuu. Seronok. Okay, semakin annoying la pula. Bye. Assalamualaikum.

No comments:

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails