Sunday, August 29, 2010

First test

Disaat aku mula menjejakkan kaki arah daun pintu,
Aku sudah terdengar kau memanggil namaku,
Sayup-sayup kedengaran,
Hatiku yang sudah gundah gulana,
Bertambah debarannya apabila aku sudah menghampirimu,
Apabila sudah sampai masa untuk kita bertemu,
Debaran masih tidak hilang juga,
Hinggalah aku meninggalkanmu,
Aku cukup LEGA,
Oh kertas kajang UiTM Kedah....


Ehem. Salam. Tadi test MGT162. Kalau nak tanyer "macam mane? boleh jawab ke?". Well, jawab memang boleh tapi betul or salah i unno lo. Sekarang just tawakal je. Dan memandang tadi merupakan test pertamaku di UiTM Kedah neh, saya telah mengarang sebuah syair yang cukup amat merdu (kot). Saya akan mengadap kertas kajang tuh for next 2 and a half year. Ye saya 2 tahun setengah only, bukan 3 tahun.

p/s : selera untuk berbuka puasa makin hari makin hilang. Tak ada pilihan sangat dah.

1 comment:

sHazIela yUsSOF. said...

buh button like sbute.ahhahaha.

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails