Friday, June 11, 2010

Minta maaf entrance kali ini agak menjengkelkan

Bahawasanya,
Saya sudah bersiap sedia untuk ke UiTM. Checklist barang sudah hampir lengkap. Segala benda yang perlu disahkan sudah siap disahkan. Baju-bajuan sudah siap dibeli. Harituh Mey Amir, Fyqqa Fadal and Wan Azrin dah tolong beli selendang cotton kat Masjid India. Masha-Allah. Tobat murah giler. Saya suruh mereka angkut dua ketul. 1 ketul RM5. 2 ketul RM10. Jadi dengan ini saya nasihatkan kepada sesiapa yang mahu membeli-belah selendang silalah ke Masjid India. Memang berbaloi. Bandingkan harga dengan tempat lain ex:blogshop or pasar malam or shopping complex. 

Baiklah. Saya mahu pergi dulu. Saya nak packing main. Awalkan? Awal tak awal. Nak packing jugak. Sebab malam semalam saya ada mimpi. Mimpi tragis. Dimana saya terlewat ke UiTM. Barang pun tak packing lagi. Ibu bapa memarahi kerana tak buat preparations. Oh.... Minta jauh daripada mimpi sebegini berlaku. Tak mahu. 

4 comments:

asmaLina said...

Packing jangan tak packing.. :D

NahDaTuLIzaH said...

gud luck! slamat menjalani kehidupan baru...huhuhu

Mizah said...

trimas angah!!

zither said...

wahh benar-benar seperti dalam promosi dlm tv. siap buat perbandingan lagik.

nak try beli lah semua. wakaka

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails