Tuesday, June 15, 2010

Hanger selendang

Ini hal nak kongsi Tadi siang saya ada beli itu hanger. Multipurpose punyer hanger. Well sebenarnya kat rumah selendang bersepah je. Kadang2 saya lipat comel then sangkut kat tangga katil. Memang x kemas. Then ada tengok kat website IKEA. Multipurpose hanger. 


Tetapi harga macam tak reasonable. RM 20 lebih macam tuh. Kalau search kat certain places ada yang jual nak dekat RM40. Memang x berbaloi. Nak gantung selendang je. Bukan nak gantung kucing. !@#$%^


this type of hanger i found at mudah.my. Macam menyusahkan sikit sebab nak kena ada si hanger kecil tuh. Plus price dye same je macam IKEA punyer. Dan macam nak jual kain tudung je aku tengok.

Well setelah mencari solusi untuk depresi, saya ketemu satu hanger neh. Sangat murah. Best deal. Ia juga multipurpose. Yang paling penting HARGANYE lebih murah daripada hanger yang atas tadi.

Best deal ever. Only RM6.90! (macam iklan Tesco lak)

Saya beli this hanger dekat LENO. Well kedai dia yang macam kedai AVON or macam NUTRIMETICS or macam COSWAY or macam-macam tuh (main2 lak). Well bukan saya sebenornya yang beli. My mom yang beli. My mom jadi ahli untuk si LENO neh. Sambil mak tengah survey barang saya jumpa this thingy. Macam sesuai dijadikan hanger selendang. Murah pun murah.

Very multipurpose. Boleh sangkut pape pun. 
Jadi tiada masalah tudung bersepah-sepah lagi! 
(macam iklan sabun TOP lak)

Dengan ini, selesailah tanggungjawab saya sebagai pengguna yang bijaksana. Pilih barangan yang ------ (reasonable dengan harganya). Ececece. Bijak sangat la kan. Oh ye, kalau nak beli this hanger bolehla singgah di cawangan LENO yang berhampiran. Tadi saya beli di Taman Melawati even ada satu cawangan LENO yang dekat dengan rumah kat Sri Gombak. Alang-alang bayar yuran UiTM tadi. Singgah sat kat di situ. Macam orang tua lak saya bercakap neh ek. Baiklah Adios~

p/s : Jadilah pengguna yang bijak!

2 comments:

Yatre Hayati said...

wah smart !nak beli jugak la !!

Yatre Hayati said...

wah smart !nak beli jugak la !!

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails