okay dah lama terlampau teringin nak membuat contest ni jadi akhirnya,
finally, at the end dapat jugak. hehe okay contest ini adalah contest
suka2, untuk beramah mesra, untuk kenal kembali ramai orang, jadi jgn
lah ingin contest ini hadiahnya mahal2 tau. hehe nama contest ini
adalah " CONTEST GAMBAR WEBCAM PALING COOL".

https://live.staticflickr.com/3087/2615186816_42b0e374e7.jpg

okay macam ni langkah nak masuk contest ni. senang sangat2.

1. Ambil gambar dari webcam/camera anda, gambar paling unik sekali. paling cool,
paling comel, paling kelakar. ( saya bukan tengok cantik ke tak tau ) mesti
gambar kamu sendiri, taknak gambar artis ke, kartun ke ape ke ye.
2. Limit gambar adalah dua seperti semisal diatas, taknak hantar asing2, perlu sama.
3. Follow blog saya ni dan terhitung blogshop saya : sayapunyashawl
4. Buat satu entry berkenaan contest ni dan titlenya adalah Contest Diannasgtbaik,
letak sekali gambar saya yang gabak diatas, resize pernah tau,
dan kemudian komen dekat entry ni. letak url entry tu sekali yer.taknak letak
kat shoutbox yer.
5. contest bakal dinilai oleh saya sendiri dan hanya 3 orang yang gambarnya
paling cool sahaja bakal dapat hadiah. ingat saya memandang keunikkan gambar.
bukan kecantikkan paras rupa ya.