Monday, May 3, 2010

Menjawab tag Zuainajwa

1.Orang yang hidup kat dunia ni yang korang tak boleh luper
+| Mak ayah
+| Family besar dan kecik dari semua sudut dunia
+| Kawan kat gombak ngan gombak
+| Orang yang pernah tolong aku mase susah dulu
+| Orang yang pernah buat sial kat aku. grrrrr

2. 5 Benda yang korunk sayang nak buang/jual
+| Segala benda gadget
+| Komik
+| Beg
+| Resit
+| Diari

3. 3 Benda yang korunk impikan dan akan jadi kenyataan
+| Nak kasi mak ayah duit banyak2
+| Photo studio
+| Rumah

4. Kenapa?
+| Nak kena terangkan ke?
+| Location dah ada, tunggu nak buat jerk, insyaallah
+| Sedang kumpul $

5. Kalau hang bukak pc, web aper korunk bukak dulu
+| lowyat.net

6. 5 orang yang kamu nak tag
+| Angah (Cik Izah)
+| Shaziela Yussof
+| Mey Amir
+| Fyqqa Fadal
+| Kepada yang membaca this thingy

2 comments:

NahDaTuLIzaH said...

adeh..suda kene tag ka?
tag tu akan dijawab kemudian ok...bizi ckit nih..huhuhu

Mizah said...

oke x pe...

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails