Thursday, May 6, 2010

Menjawab tag ::sHaZiela yUsSOF::



1.Adakah anda rasa anda hot?
-not really, but the weather is real hot

2.Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang?


3.Cerita pasal gambar?
-bumi zaman sekarang. jangan nampak pc aku tak ada pape. Hard disc from 1/2 tera sekarang tinggal 4GB only. Aku makan hard disc

4.Bila kali terakhir makan pizza?
-Pizza? Ape tuh?

5.Lagu terakhir anda dengar?
-billy talent - Nothing to Lose

6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
-photoshoping.

7.Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
-miza
-mizah
-kakak
-hamezah

8.Tag lagi lapan orang?
-sape2 yang bace. aku tak pakse

9.Siapakah orang no1 kepada anda?
-kawan saya

10.Katakan sesuatu mengenai orang ke 5?
-dia baik

11.No 3 ada hubungan dengan siapa?
-Canon

12.Bagaimana pula dengan no 4?
-sangat bijak

13.Pesanan buat orang no 6?
-belanja aku

14.Kata-kata cinta untuk orang no 2?
go to hell

15.Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
-very cute kot

16.Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda
-bijaksana
-peramah
-sopan santun
-baik hati
-suka kucing

17.Persamaan antara kambing dan lembu
-boleh dimasak kari bersama mangga muda

18.Perasaan anda wat tag ini?
-sakit perut

19.Adakah anda tahu si Rizman itu sengal.?
-Rizman tuh memang sengal

20.Gay or les?
-Bi

No comments:

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails