Friday, May 7, 2010

Double impact touchdown


Tragic betul hari ini. Accident lagi. Meh nak cite.

Lepas lepak kat Wangsa Walk, macam biasa aku dengan kawan2ku pergi cycle. This time kterunk pilih map lain lepas surfing GPS. Pergi kat seberang plak. Kat sana ada pasar malam best sikit dari taman aku neh. Nak ondaway sana kene naik jejantas yang macam motor + basikal boleh naik tuh. Mase naik okay lagi. Bile turun brek tak makan. Then aku terpaksa guna kaki. Memang laju giler. Tetibe roda basikal makan kaki aku. Dengan ini aku telah terbang seperti superman lagi seperti isnin minggu lepas. Cuma kali ni teruk lagi. Lepas buat gaya ala-ala superman tuh, basikal aku pun buat superman jugak. Tak kesah la nak buat superman jugak tapi tak payah la landing atas aku lak basikal. Muka already kiss jalan tar. See? double touchdown. Tapi seriously aku gelak masa tunggu orang angkat basikal atas belakang aku. Ape la nasib badan, minggu lepas dah kena. Ada pak cik yang menyaksikan kejadian superman aku neh siap cakap "Panggil Ambulans, panggil ambulans!". Pergh, semangat betul pak cik neh. Thanks to Mey Amir and Fyqqa Fadal sebab tolong aku sume. Sebab aq terbuat aksi double impact touchdown neh kite tak boleh nak cycle sangat today. Sorry eh.

Kesan2: Minggu lepas only berdarah + melecet +lebam kat lutut kiri. Tangan ada kena sikit2. Today teruk sikit. Hidung lebam. Kaki kiri memang aka tak boleh nak jalan sebab lebam. Tangan kiri luka. Lutut kiri ter-top up lebam jugak. Dah la yang last week tak baik lagi. Ish.

Kesimpulan: Jangan tiru aksi merbahaya ini. Aku rasa macam dah lali jatuh2 semua. Redha. Same macam abang aku jerk. Dye motor. Erm. Apa2 je la kan?


p/s:aku nak naik rock bike plak lepas neh

No comments:

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails