Wednesday, March 3, 2010

Menjawab Tag Angah

This entri is all about menjawab tag Angah. He3. Macam seronok jerk. OK. Here we go.

Step 1 - Capture your desktop wallpaper
Status - Accomplish


Step 2 - Reasons why you like your wallpaper
Status - Accomplish
Well it's bizarre. Suka sangat dengan heavy digital edits or manipulations picture and one day nak belajar this thing. Jadi pendek kata gambar dinding ini dijadikan pembakar semangat untuk belajar lagi jauh tentang heavy digital edits nih. Kalau pasal kenapa desktop kosong dan tinggal Recycle Bin jerk tercotek atas tuh senang jerk. Saya seorang yang mudah pening + panas baran kalau messy2 neh. Cara nak elak daripada melarat well ini dia, a desktop with Recycle Bin icon only. He3. Jangan ketawakan saya. Shuuu.


Step 3 - Please tag 10 people
Status - Unaccomplish (1 more left)











Yang kesepuluh tak tahu nak pilih sape dah. Saya ni underground. Kawan dengan orang perempuan jerk. Semua2 wanita comel ini rakan sepejabat sekolah dulu. Jangan fikir saya lesbian. Saya cuma kurang kawan lelaki okeh. Dan sekolah latest saya dahulu semua pelajar perempuan.

Kepada yang kena tag tuh sila respon ya. Kerana ini sangat seronok. Selain merapatkan hubungan silaturahim ia juga (dah la tuh, aku dah takde idea da).

p/s : kalau nak snap gambar wallpaper or desktop korunk dengan mudah tanpa barang lembut (software) begini caranya. Tekan Ctrl +Alt + Prt Sc. Selepas itu sila buka Paint dan dengan mudah sila tekan Ctrl + V (paste). Pergi ke Edit tekan Save.

Kesimpulanya, 1.  Ctrl + Alt + Prt Sc (Print Screen)
                     2.  Buka Paint
                     3.  Ctrl + V (Paste)
                     4.  Edit
                     5.  Save
                     6.  Ucapkan syabas kepada diri anda kerana anda berjaya!

4 comments:

NahDaTuLIzaH said...

Wa..caya la kerana berjaya menghabiskan homework..hehehe..
ade tutorial lagik tuh. best!

anis sobri said...

wawawa...ak pon ad..

Mizah said...

angah : kene habeskan homewerk..nant chegu mrh..wawawa

Mizah said...

anis sobri : hah..hang oun kene buat auw..

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails