Sunday, March 14, 2010

Kelantan fever #2

Today result dah nak keluar. Bangun awal lagi. Still at Tanah Merah. Semalam keletihan selepas naik bus. Tapi malam tuh sempat tengok movie lagi. Tooth Fairy. Yunie yang ajak. I dengan Aizat masuk oke jerk. Tapi orang yang ajak tuh tidur dulu. Apemacam yunie? Konklusi yang boleh dibuat untuk movie tuh erm macam tak best sangat. Tak apa. Enjoy je la. Layan. Nasib baik gambar not bad.

Morning at Manal 3, Tanah Merah. 


Dan saya baru kenal mamat ini. Dia sangat nakal. Tapi tak mengapa. Budak2 memang macam tuh. Jangan mempersalahkan mereka2 ini.

Ketibaan di SCIPP disambut dengan meriah oleh student2 nyer. Salam and tangan di cium oleh junior2. Hah? Dah tua sangat ke aku ni. Aku baru keluar sekolah ni 3 bulan. Sekolah banyak perubahan. Ini kes ada event besar nanti. Hari Kecermelangan Sekolah Berasrama Penuh (HKSBP). Kesian kat budak2 neh. Mesti kena banyak berkorban masa dan tenaga. Never mind. He4. This year only. 

Saya ada jumpa Ummi and Abah yanie. Dyrunk cakap walau apa pun result korunk nanti, korunk jadi manusia jugak. Betui jugak. Aq bukan nak str8. Aq cakap macam neh sebab aq tahu aq tak boleh nak achieve menda tuh. Parok betol.
Ini geng lam. Kami still mempraktikan satu Malaysia.
Ini patut diberikan penghargaan.

Selepas bergambar the moment we been waiting pun dah nak sampai. Result babe. Dan saya dan geng masak nasi dapat same. Nasib kita ka? Tapi not bad. Dulu giler punyer teruk masa trial. Dan SPM saya boleh naik daripada student di atas saya dulu. Bukan hendak berbangga. Tapi itulah kenyataan. Saya bukan cemerlang ye dulu. Nama jerk budak SBP, tapi saya bukan otak budak SBP.

Kes kesuntukan masa kterunk kena gerak awal. Nak hanta itu bakal kak ipar Yunie. C's Ros. Ini kali kedua menjejakkan kaki di Airport Pengkalan Chepa. Sementara menunggu waktu kami bertiga makan2 di KFC. Celebrate babe. HU2.


Tak pernah tangkap gambar mataku sekuyu ini.
Tak faham saya dibuatnya.

Perut sudah kekeyangan. Kak Ros pun nak pergi dah. Bye2 c's. Jaga diri ye! 

Malam hari pula kami celebrate lagi. Dengan family Yunie. Ini family sudah boleh dikira family angkatku. Selalu menolongku. Trimas banyak2 ye. Dan kami memilih KFC Tanah Merah sebagai lokasi untuk celebrate ini. Dan makanan di belanja oleh bakal mertua Ayuni. Lega~



Standard la kan. Tangkap gambau kat mirror tuh.

Gambar satu family sedang makan tidak sempat ditangkap. Saya terlau gelojoh. Saya lapar. Makan dulu ye?


 Muka perut sudah keyang.
Ayuni sedang membeli ubat.

Orang2 yang sudah keyang. Jom balik yuk!

p/s : Kelantan fever #3 sekejap lagi. Saya mahu break.

No comments:

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails