Friday, February 26, 2010

Selamatnya Kak


     Kak Shaziela,
Lorong tak menahu 20,
00000 tak menahu,
Tak ada.

26 Februari 2010.

    Menemui sahabatku kak Shaziela yang berada di UTMKL, semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera disamping orang tersayang.

Saudari,

     Saya berharap saudari tidak melupai saya. Tujuan saya menulis surat ini adalah untuk mengucapkan taniah di atas kejayaan saudari mempunyai orang tersayang.

     Sampai di sini sahaja yang sempat saya tuliskan kerana saya ingin pergi ke pasar malam. Akhir kata, saya berharap agar hubungan saudari dengan si cinta saudari akan sentiasa dengan bunga-bunga cinta kekal selamanya. Semoga dapat kita bertemu nanti.

Sekian, terima kasih.
Yang benar,




p/s : Ini kes dah lama taj tulis karangan tidak rasmi. Untuk pengetahuan rujukan di buat di internet *sebab tak ingat format*

10 comments:

mc'g said...

x sihat dsmping org trsyg..jauh.hahaha.ni kalu i jd ckgu i bg u leh D bm...ish2....

yg2 n me said...

cikgu jonet skang ade blog nanti ko su die check karangn ko eh..haha

mc'g said...

btol2!!! nk ag power suh pk1.haha

Mizah said...

yuni and c's g : elehe korunk neh...ckp jerk..ckgu jonet pom da 4 mngu x bkk blog yer..

mc'g said...

bru 4 mingu.x 4 taon ag.mingu dpn bkak ah tu.haha.

yg2 n me said...

kak G ~ kita patot suh PK1 ade blog.untuk memantau.hahah

mezah ~ xpe2..nanti ak kol cikgu.oke?

*ak sendiri pon cam ketam*

Mizah said...

kak mc g : sungoh nk suh ckgu cek..nnt i post blog i kat dyrunk2 neh..

Mizah said...

yuni : okeh2..nnt ko kol..tnyer kaba je ok?

mc'g said...

buat ah.i nk tgk.hahaha.

Mizah said...

c;s g : tgok argh dlu..skam i busy sgt..bnyk meeting neh..

Nuff

A Photoproject With Partner

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails